عکس های رسمی کنسرت White
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : جمعه 24 / 4 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , Pictures , ,
برچسب‌ها: fnc , cnblue , cn blue ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/5/2/5 - - گفته است :
هه هه ، آره !!
اشکالی نداره فقط می خواستم مطمئن بشم !!
راستی پرنیا جون ، می خواستم بگم که من همیشه وقتی جواب نظرم رو میدین ، جوابتون رو می خونم فقط بعضی وقتا فرصتش پیش نمیاد که جواب بدم بنابراین ببخشید اگه بعضی وقتا اینجوری میشه، یه وقت فکرنکنین من نسبت به جوابتون بی توجه بودم !!
پاسخ:قربونت عزیزم :* راحت باش

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/29/fncfamily - - گفته است :
سلاااااااااااام !!!
وااااااااااایی ، چه عکسای قشنگی !!!
همشون عالی بودن ... کاش میشد ما هم بریم کنسرت !!!
مرسی پرنیا جون !!

وااااایی، راستی من رسیدم به قسمت 12 ... دیگه به اوج داستان رسیدم !!!
من خیلی شین وو رو دوست دارم ... ولی طفلکی همش نادیده گرفته میشه !!
راستی یه سوال هم داشتم ، آهنگای این سریال رو خود بازیگرها خوندن ؟ یه آهنگ غمگینی داره که به نظرم دو نفر دارن می خونن ... فکرکنم یکیش یونگ هوواست ، یکیش ته کیونگه !!!
پاسخ:آره هرچی سعی می کنه بازم دختره نمی فهمه به چشم نمیاد :)) همه آهنگاشو نخوندن، بعضیاشو! نمی دونم کدوم آهنگو می گی ولی D:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!